Nou….dit is wel één van de engste kamers die we gespeeld hebben. Letterlijk in de broek gepiest van schrik. De spellen zijn niet heel ingewikkeld, maar dat is fijn want je kunt écht niet helder nadenken met continue angst hijgend in je nek. Mooi gemaakt, goede acteurs. Een aanrader!